Warunki i zasady

REGULAMIN POBYTU W APARTAMENCIE

1. Godziny pobytu • Gość otrzymuje indywidualny kod dostępu do drzwi, ważny od godziny 15:00 w dniu rozpoczęcia rezerwacji do godziny 12:00 w dniu zakończenia pobytu. 2. Zakaz palenia • W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, e-papierosów oraz używania jakichkolwiek wyrobów nikotynowych. • Naruszenie tego zakazu skutkuje karą umowną w wysokości 500 euro, która zostanie potrącona z kaucji lub doliczona do rachunku gościa. 3. Zakaz zwierząt • W apartamencie obowiązuje zakaz przebywania zwierząt. • Naruszenie tego zakazu skutkuje karą umowną w wysokości 300 euro za każde rozpoczęte 24 godziny pobytu zwierzęcia. 4. Zakaz imprez i otwartego ognia • Obowiązuje zakaz organizowania imprez, przyjęć, głośnych zgromadzeń oraz zakłócania porządku. • Zabronione jest używanie świeczek, kadzideł, kominków, grilli oraz jakichkolwiek źródeł otwartego ognia. 5. Liczba osób • W apartamencie może przebywać maksymalnie tyle osób, ile wskazano w rezerwacji. • Przekroczenie tej liczby może skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy najmu bez zwrotu kosztów pobytu. 6. Odpowiedzialność gościa • Gość zobowiązany jest do dbania o mienie znajdujące się w apartamencie oraz pozostawienia go w stanie niepogorszonym. • Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez siebie lub osoby mu towarzyszące. • Koszty napraw, wymiany lub dodatkowego sprzątania mogą zostać potrącone z kaucji (jeśli została pobrana) lub obciążą kartę kredytową gościa. 7. Ograniczenie odpowiedzialności właściciela • Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za szkody osobowe lub majątkowe powstałe w wyniku niewłaściwego korzystania z apartamentu (np. upadki, poparzenia, zatrzaśnięcie drzwi itp.). • Gość korzysta z apartamentu na własną odpowiedzialność. • Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę rzeczy osobistych, kradzież lub włamanie. • Właściciel nie odpowiada za przerwy w dostawie mediów (prąd, woda, Internet) wynikające z awarii lub działania osób trzecich. 8. Zgłoszenie usterek i awarii • Gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia wszelkich usterek, uszkodzeń lub awarii. • Brak zgłoszenia może skutkować uznaniem gościa za odpowiedzialnego za powstałą szkodę. 9. Ochrona danych osobowych (RODO) • Administratorem danych osobowych jest Golden Skyline Group sp. z o.o. ul. Nałęczowska 33/ 229 02-922 Warszawa, kontakt@themoments.pl • Dane przetwarzane są w celu: realizacji umowy najmu, kontaktu z gościem, spełnienia obowiązków prawnych (rachunkowość, ewidencja). • Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. • Dane mogą być przekazywane platformom rezerwacyjnym, firmom współpracującym oraz odpowiednim organom, zgodnie z obowiązującym prawem. • Dane przechowywane są przez okres wymagany przepisami prawa, po czym zostaną usunięte. • Gościowi przysługują prawa: dostępu do danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu i złożenia skargi do Prezesa UODO. • Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji rezerwacji. 10. Postanowienia końcowe • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o usługach turystycznych. • Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca położenia apartamentu. • Obowiązuje wersja regulaminu aktualna w dniu dokonania rezerwacji.